21:01 / 10-01-2025
ABŞ Vahid Ələkbərovun oğluna sanksiya tətbiq etdi
20:58 / 10-01-2025
Son günlərdə həbs olunan tiktokerlərin - Siyahısı
20:57 / 10-01-2025
Bakıda quldurluqda şübhəli bilinənlər saxlanıldı
20:46 / 10-01-2025
36 yaşlı hakimin qəfil ölümünün təfərrüatı - Foto
20:44 / 10-01-2025
Bu şirkətlərin quş ətlərində bakteriya aşkarlandı - Rəsmi
16:24 / 10-01-2025
“Xaricdəydim, Ətağanın cəddini çağırdım, yollar açıldı...” - Akif Əlizadə
16:14 / 10-01-2025
İki sahibkar axtarışa verildi - Milyonlar ölkəyə qaytarılmayıb
16:13 / 10-01-2025
Baş nazirin müavinlərinin sayı üç oldu
15:24 / 10-01-2025
Yeni informasiya sistemi yaradıldı - REİS
10:54 / 10-01-2025
Polisə tabe olmayan sürücü həbs edilib
10:50 / 10-01-2025
Yaponiya Rusiya banklarına və 51 şirkətə qarşı sanksiya tətbiq edib
10:41 / 10-01-2025
Metro ilə rekord sayda sərnişin daşınıb
10:39 / 10-01-2025
AMEA prezidentinin oğlunun ŞOK İFADƏSİ - SENSASİYA!
10:36 / 10-01-2025
“Putin mənimlə görüşmək istəyir”
06:50 / 10-01-2025
Avropa Rusiya hava məkanından istifadə etməməyə çağırdı
06:49 / 10-01-2025
İcra başçısı sakinlərlə görüşdə belə isindi - Foto
00:41 / 10-01-2025
Müdafiə Nazirliyi məlumat yaydı
19:26 / 09-01-2025
Əməliyyat zamanı doğum gününü qeyd edən həkim işdən kənarlaşdırıldı
19:24 / 09-01-2025
Xəzərdə narkopriton təşkil edən 12 nəfər saxlanıldı - FOTO
19:20 / 09-01-2025
“Bu, Ermənistanın “xoş niyyətlərinin” təsdiqi hesab edilə bilməz” - Ayxan Hacızadə
17:49 / 09-01-2025
Bakının məşhur bazarı bu əraziyə köçürülür - VİDEO
17:47 / 09-01-2025
Azərbaycanda regional təhsil idarəsində KÜTLƏVİ İXTİSAR
17:43 / 09-01-2025
İlham Əliyev Kobaxidzeyə başsağlığı verdi
15:46 / 09-01-2025
Rail Abbasov 6 il 6 ay azadlıqdan məhrum edildi
15:43 / 09-01-2025
İlyas İsmayılov reanimasiyaya yerləşdirildi - vəziyyəti ağırdı
14:41 / 09-01-2025
İlqar Mustafayevin həbs müddəti uzadıldı
14:38 / 09-01-2025
Babək Rzayev məhkəmə zalında həbs edildi - Hökm
14:37 / 09-01-2025
Ötən il Dövlət Xidmətinin 249 əməkdaşı
11:50 / 09-01-2025
"Şuşa"nın yerində bu universitet olacaq - FOTO
11:40 / 09-01-2025
Los-Ancelesdə meşə yanğınlarının arealı genişlənib, 100 min nəfərin təxliyəsinə göstəriş verilib - FOTO
11:37 / 09-01-2025
Bakıda məktəbdə valideynlər arasında baş verən insidentlə bağlı ekspertiza aparılır
11:37 / 09-01-2025
Cəbrayılda avtomobil aşıb, ölən və xəsarət alanlar var
Özəl daşıyıcılar qiymətlərlə bağlı Tarif Şurasına müraciət etdi
Bakı şəhərində və paytaxt ətrafında müntəzəm sərnişindaşıma xidməti göstərən özəl daşıyıcı şirkətlər mövcud tariflərə yenidən baxılması və özəl daşıyıcılara dövlət dəstəyinin artırılması ilə bağlı Tarif (qiymət) Şurasının sədri, İqtisadiyyat naziri Mikayıl Cabbarova və Bakı şəhəri İcra Hakimiyyətinin başçısı Eldar Əzizova müraciət ünvanlayıb.
GununNebzi.az-ın məlumatına görə, müraciətdə bildirilib ki, ictimai nəqliyyatda mövcud olan vahid tarif siyasəti ilə ölkədəki və dünyadakı bazar reallıqları arasında kəskin fərqlər yaranıb. Buna baxmayaraq hazırda Bakı şəhərində ictimai nəqliyyatın 80 faizə qədəri (avtobuslarla müntəzəm sərnişindaşıma) özəl daşıyıcı şirkətlər tərəfindən icra edilir. Maliyyə hesabatlarına əsaslanaraq, hal-hazırda sərnişindaşımada mövcud olan gedişhaqqı (30 qəpik) nəinki investisiya layihələri, hətta əməliyyat xərclərinin qarşılanması üçün yetərli deyil. Mövcud tarif daşıyıcı şirkətləri ciddi maliyyə itkiləri ilə üz-üzə qoyub, borclanmanı daha da artırıb, fəaliyyət imkanlarımını risk altına salıb.
Şirkətlərin kollektiv şəkildə imzaladığı müraciətdə Bakıda tətbiq edilən tarifin qonşu ölkələrlə müqayisəsi aparılıb: “Təkcə 2022-ci ildə qonşu ölkələrə nəzər saldıqda məlum olur ki, ilin geridə qalan 3 ayı ərzində Türkiyə, Rusiya, İran və Gürcüstanda ictimai nəqliyyatda gediş haqqı dəyəri artıb. Həmçinin Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin təsdiq etdiyi 4 mart 2019-cu il tarixli, 73 saylı qərarı ilə sərnişindaşıma şirkətləri qarşısnda bir sıra vacib tələblər müəyyənləşdirmişdir. Bu tələblərdən biri 1 yanvar 2025-ci il tarixindən etibarən Bakı şəhərində yalnız elektrik və ya CNG (sıxılmış təbii qaz) yanacağı ilə çalışan avtobusların istismara qəbul ediləcəyi ilə bağlıdır. Ötən illərdə tərəfimizdən avtobus parkının yenilənməsi, müasir AVRO tələblərə cavab verən avtobus nəqliyyat vasitələrinin alınması istiqamətində bir sıra addımlar atılıb, avtobus parkımızın müəyyən hissəsini mövcud tariflərə baxmayaraq yeniləyə bilmişik. Lakin məlum qərarın müəyyənləşdirdiyi tələblərə cavab verən avtobusların qiyməti xeyli bahadır və həmin nəqliyyat vasitələrini alaraq istismara qəbul etməyimiz hazırki tariflərlə mümkün deyildir”.
Qeyd edilib ki, hazıda yaranmış şəraitlə əlaqədar şirkətlərin parklarında olan təxminən 700-dən artıq avtobus sərnişinlərə xidmət göstərə bilmir: “Həmçinin 2 ildən artıqdır davam edən pandemiya sərnişindaşıma şirkətlərinə ciddi zərbə vurmuş, əhalinin sosial və iqtisadi aktivliyinin azalması sərnişin axınının kəskin azalmasına səbəb olmuşdur. Ümumilikdə isə sektorda 6 min nəfərdən çox şəxs çalışır ki, bir ailədə orta hesabla 4 nəfərin olduğunu nəzərə alsaq ictimai nəqliyyatda gedişhaqqının məbləği 24 min nəfərdən çox insanın sosial təminatı baxımından əhəmiyyətlidir”.
1. “Xaliq Faiqoğlu” MMC
2. “Çinar Trans” MMC
3. “General- Auto- Company” firması
4. “Kral Transport” MMC
5. “Azlənd Plaza” MMC
6. “Ayşən” MMC
7. “Bus Trans” MMC
8. “Monella” MMC
9. “VƏTƏN.AZ-TRANS” MMC
10. “Dördüncü Blok” MMC
11. “VƏTƏN Firması” MMC
12. "ÜÇ QARDAŞ" MMC
13. "6 DOST" MMC
14. "BMH" MMC
15. "GRAND BUS" MMC
16. KƏNAN-2000 ŞİRKƏTİ” MMC
17. "STATUS AVTO" MMC
18. "TRANSKONTROL" MMC
19. "ŞİDLİ-A.İ" MMC
"Qafqazinfo"
Bölməyə aid digər xəbərlər
Bakı şəhərində və paytaxt ətrafında müntəzəm sərnişindaşıma xidməti göstərən özəl daşıyıcı şirkətlər mövcud tariflərə yenidən baxılması və özəl daşıyıcılara dövlət dəstəyinin artırılması ilə bağlı Tarif (qiymət) Şurasının sədri, İqtisadiyyat naziri Mikayıl Cabbarova və Bakı şəhəri İcra Hakimiyyətinin başçısı Eldar Əzizova müraciət ünvanlayıb.
GununNebzi.az-ın məlumatına görə, müraciətdə bildirilib ki, ictimai nəqliyyatda mövcud olan vahid tarif siyasəti ilə ölkədəki və dünyadakı bazar reallıqları arasında kəskin fərqlər yaranıb. Buna baxmayaraq hazırda Bakı şəhərində ictimai nəqliyyatın 80 faizə qədəri (avtobuslarla müntəzəm sərnişindaşıma) özəl daşıyıcı şirkətlər tərəfindən icra edilir. Maliyyə hesabatlarına əsaslanaraq, hal-hazırda sərnişindaşımada mövcud olan gedişhaqqı (30 qəpik) nəinki investisiya layihələri, hətta əməliyyat xərclərinin qarşılanması üçün yetərli deyil. Mövcud tarif daşıyıcı şirkətləri ciddi maliyyə itkiləri ilə üz-üzə qoyub, borclanmanı daha da artırıb, fəaliyyət imkanlarımını risk altına salıb.
Şirkətlərin kollektiv şəkildə imzaladığı müraciətdə Bakıda tətbiq edilən tarifin qonşu ölkələrlə müqayisəsi aparılıb: “Təkcə 2022-ci ildə qonşu ölkələrə nəzər saldıqda məlum olur ki, ilin geridə qalan 3 ayı ərzində Türkiyə, Rusiya, İran və Gürcüstanda ictimai nəqliyyatda gediş haqqı dəyəri artıb. Həmçinin Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin təsdiq etdiyi 4 mart 2019-cu il tarixli, 73 saylı qərarı ilə sərnişindaşıma şirkətləri qarşısnda bir sıra vacib tələblər müəyyənləşdirmişdir. Bu tələblərdən biri 1 yanvar 2025-ci il tarixindən etibarən Bakı şəhərində yalnız elektrik və ya CNG (sıxılmış təbii qaz) yanacağı ilə çalışan avtobusların istismara qəbul ediləcəyi ilə bağlıdır. Ötən illərdə tərəfimizdən avtobus parkının yenilənməsi, müasir AVRO tələblərə cavab verən avtobus nəqliyyat vasitələrinin alınması istiqamətində bir sıra addımlar atılıb, avtobus parkımızın müəyyən hissəsini mövcud tariflərə baxmayaraq yeniləyə bilmişik. Lakin məlum qərarın müəyyənləşdirdiyi tələblərə cavab verən avtobusların qiyməti xeyli bahadır və həmin nəqliyyat vasitələrini alaraq istismara qəbul etməyimiz hazırki tariflərlə mümkün deyildir”.
Qeyd edilib ki, hazıda yaranmış şəraitlə əlaqədar şirkətlərin parklarında olan təxminən 700-dən artıq avtobus sərnişinlərə xidmət göstərə bilmir: “Həmçinin 2 ildən artıqdır davam edən pandemiya sərnişindaşıma şirkətlərinə ciddi zərbə vurmuş, əhalinin sosial və iqtisadi aktivliyinin azalması sərnişin axınının kəskin azalmasına səbəb olmuşdur. Ümumilikdə isə sektorda 6 min nəfərdən çox şəxs çalışır ki, bir ailədə orta hesabla 4 nəfərin olduğunu nəzərə alsaq ictimai nəqliyyatda gedişhaqqının məbləği 24 min nəfərdən çox insanın sosial təminatı baxımından əhəmiyyətlidir”.
1. “Xaliq Faiqoğlu” MMC
2. “Çinar Trans” MMC
3. “General- Auto- Company” firması
4. “Kral Transport” MMC
5. “Azlənd Plaza” MMC
6. “Ayşən” MMC
7. “Bus Trans” MMC
8. “Monella” MMC
9. “VƏTƏN.AZ-TRANS” MMC
10. “Dördüncü Blok” MMC
11. “VƏTƏN Firması” MMC
12. "ÜÇ QARDAŞ" MMC
13. "6 DOST" MMC
14. "BMH" MMC
15. "GRAND BUS" MMC
16. KƏNAN-2000 ŞİRKƏTİ” MMC
17. "STATUS AVTO" MMC
18. "TRANSKONTROL" MMC
19. "ŞİDLİ-A.İ" MMC
"Qafqazinfo"
Tarix: 8-04-2022, 16:36 Oxunub: 199
Bölməyə aid digər xəbərlər
5-01-2021, 10:36
BNA-dan qiymət artımı ilə bağlı AÇIQLAMA
24-01-2021, 21:07
“Mikayıl Cabbarov həm Tarif Şurasının, həm də SOCAR-ın Müşahidə Şurasının rəhbəridir”
30-06-2021, 19:00
İşıqla bağlı qərar əhaliyə aid deyil - Tarif Şurasından açıqlama